Hoppas på en effektivare dag!

Igår var det en seg och onödig måndag, efter mötet så skulle jag vila men somnade i flera timmar, Blir senare väckt av brosan för att han hade tid att övningsköra åkte till tälje och sen vart det massa körning.
Vi körde hem tills oss, jag passade på att käka lite middag, sen vart det nästa bil runda för att tanka bilen och plocka upp mamma från jobbet. Sen väl hemma gick jag och la mig. Skit seg dag.
Idag hoppas jag på andra bullar. Nu håller jag på att göra mig ordning inför ett seminarium på södertörn, Vi har en hel del plugg att ta itu med tillsammans.
Efter det hoppas jag att jag kan ta itu med både gym och en hemtenta.



Geee miig sooool!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0