Halv bra dag.

Morgonen var ganska bra tog en promenad på 40 minuter, fyllde på busskortet, tog ut pengar, kom hem duschade, stressade till jobbet, möte upp sara och chillade galet. Hade hopp om dagen, sen kom helvetet. Jobbet har blivit skit, inga rutiner följs, fick helvete med taxi chaffören..den ena svär sönder mig för att jag satt han på plats..för han neka kunder. Den andra drar i mig för att han vill gifta med mig och dansar för mig, kollegor är halv dryga och allt bara rasade.
Kom hem möttes av min älskade familj som är bäst!
Och tack världens bästa sara för att du är som du är!
Förresten dunkar mitt öra sönder så börjar jag bli lite irriterad.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0