Förvirrad själ!

Det är mycket som händer runt om kring mig. Det kan verka som att jag är otroligt själv upptagen. Men det är jag absolut inte. Det är knas och allt kör sig runt om kring mig, det har att göra med personer som har en stor betydelse för mig. Det påverkar och sätter djupa spår i mig och allt blir otroligt jobbigt. Varje dag blir en ny utmaning.
Jag mår bäst när jag är iväg och tränar och är i min lilla gymbubbla men så fort gympasset är över kommer verklighet ikapp mig igen.
Önskar alla biter faller på plats och att Gud ger mig och dom personer jag älskar så innerligt styrka för att klara av dessa jobbiga tider.
Efter regn kommer solsken.. So Iam still waiting.
Har en otrolig jobbig hemtenta att ta mig genom, så ska kämpa någon timme nu och hoppas på att turen och hjärnan är med mig.
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0