En helt ny nivå

Blir dum, Plugget växer till högar, Tro det eller ej så pluggar jag många många fler timmar till skillnad från gymnasiet. Det är inget chillande här. Men det verkar liksom inte räcka.
Jag har inget emot att lägga ner fler timmar på att studera, men texterna man läser verkar vara på ett helt annat språk fastän det är på svenska.
Jag börjar bli riktigt orolig, det har bara gått två veckor och jag känner redan såhär.
Tur att man lyckades på de första seminariumen.
Tog en liten paus och mötte snabbt en vän för att fixa en liten sak. Nu ska det fortsättas plugga.
Två dagar är klara i Eskelstuna, Imorgon är det södertörn som gäller istället. Mycket skönare måste jag erkänna.
Stockholm Is The Shieeet liksom.
För att göra denna gråa och slaskiga dag bättre, bjuder jag på en lite gladare bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0