Delmål!

 
När det gäller träningen så har jag insett att man måste ha mål, annars ger jag personligen upp.
Jag vet inte hur många kilo jag vill gå ner tills jag är helt nöjd med min kropp, Men det är många kilo dess värre kan jag tänka mig.
Det som spelar mer roll än kilona, Är hur kroppen kommer att se ut. Det är det viktigaste.
Att den är fast, Att magen är relativ platt Osv.
Har delat upp mina mål i del mål.
Just när är delmålet att gå ner drygt 8 kilo tills den9 April.
Om jag kör på som jag gör nu, tror jag att jag defenitivt kommer att kunna klara det.

När vi endå snackar om träning måste jag tala om att träningen gick sjukt bra idag brände lite mer än 600 kalorier på 1h och körde styrka. För att vara Priyanka är det här sjukt bra och jag är stolt!
Ska ta och hoppa in i duschen snart får vi besök av brosan verkar det som och då blir det kaos i huset. Så allt nödvändiga måste göras nununu.





 

 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0