Damp x100000.

Omg fixade den dära fitt grejen mamma ville ha här hemma, Vi behövde inte åka någonstans.
Nej vet ni vad som behövs nu? En fucking tv kabel.
Asså åh ge mig en lägenhet nununununununu!!!
Finns det någon högre makt som hööör mig eller? Hallöööj?
Ska vi få ett cp ryck???? Nej jag avstår elleeer????
Tack gode gud att man kan skriva av sig någonstans.
Annars om ni vill veta så flippade jag sönder på pappa för typ en timme sen. Vet ni varför? jooo för jag har daaaamp.
Han ansåg att jag inte såg glad ut? Varför ska jag vara glad? Finns det något att vara glad över? Ska jag vara glad för att vi behöver en 9meters tv kabel? Eller ska jag vara glad för att jag kan hänga hela släkten i den 9 meter långa tv kabel???
Vet ni en annan ska. Jag är inte ledsen för detta inlägg.
Stakars människor i skärholmen som kommer stöta på mig nu.
Hejdå.
Punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0