Bra start på dagen!

Jag vart sjukt nojjig över en grej, Om jag skulle köpa klippkort eller Månadskort med sj tåget. Det handlar endå om mycket pengar. Men gjorde ett försök och ringde dom. Och såg att det är ett problem jag inte behöver tänka på just idag ,så det vart skönt. Orkar inte förklara mer men iallfall.. Planerna var att jag skulle tränat vid redan klockan nio imorse och sen dra till stan. Men det blev ändrat.
Skönt det, känner endå att jag verkligen behöver vila hemma. Ska dra och träna nu efter jag käkat frukost och sen blir det att fin slippa sista biten på min hemtenta och en hel del teori väntar mig också nu när hemtentan är klar.
Imorgon ska man jobba så livet är riktigt skönt när allt varierar då och då. Jag tröttnar så lätt på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0