13/2-2013

Godmorgon, Magen är mätt och jorden är lugn!
Min lilla princessa hemma gjorde manna gryns gröt och det va riktigt gott faktiskt, Hatar egentligt att äta gröt brukar typ trycka i mig havregryns gröt, bara för att de håller mig mätt länge.
Okej, nu är det färdig snackat om gröt.
Iallfall Idag till min förvåning känner jag mig otroligt pigg och faktiskt lite pytte pytte glad. Det går framåt.
Tiden läker ju några sår iallfall och det här bör också läka.
Idag bär det av till Eskelstuna, Imorgon både till Eskelstuna och Västerås.
Imorgon har vi bilen, så det är iallfall lite skönt. Får se om jag åker kommunalt tillbaka på hemvägen. Men det är imorgon det.
Min föroläsning börjar inte förens klockan 13 men vi måste röra oss hemifrån redan vid 10 för mellan 12- 14 är det uppehåll med tågen. Sånt här kan störa mig riktigt hårt ,men det handlar ju trots allt bara om tre år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0