10/2-2013

Ingen sovmorgon idag heller. Kommer vara helt död nästa vecka.
Sitter och målar naglarna, ska strax göra mig helt klart för att dra vidare till jobbet.
Min älskling kommer inte förens tolv och jag börjar tio. Så måste tillbringa två timmar med personer som jag måste ge ett fejk leende till. Härligt. Hatar verkligen min arbetsplats. Anledningen till att jag inte byter jobb när jag endå kan. Är för att jag kommer att jobba några enstaka dagar så som max tre helger eller något liknande.
Får se om jag orkar jobba där på sommaren eller byter jobb, Man har endå blivit så bekväm när det ligger så nära hem.
Skulle ha tränat idag, Men börjar tio och slutart klockan sex och då hinner jag inte förbi gymmet. Har hunnit med tre pass i veckan och är knappast nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0