Orrar.

Ni vet orrar som har sjukt mycket luft. Som tror att de är bättre än andra och gud vet hur de värde sätter sig själv och andra. Som helt enkelt tror att man kollar på de för att de e något.
Sanningen är att man tittar på dessa människor och skrattar. Skrattar för att man är taksam för att ens föräldrar lärt än hur man behandlar andra med människor, att man inte är precis som dessa orrar. Men det finns självklart en person jag syftar på specfikt och jag är så tacksam för de val du gjort med livet.
Jag skulle vilja ge dig en stor kram för att just du är en äcklig och smutsig hora. För du har med dina smutsigs val i livet fått mig att fatta världens bästa beslut om mitt liv och fått mig att inte tveka över mitt beslut.
Tack för att du följde din mors fotspår som jag följer min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0