Bra start på dagen.

Började morgonen med att gå och lasra mig. Blev besviken på hon som gjorde min laser hon tog inte som jag ville och lasrade istället för hårt på ett ställe så nu har jag en vattenblåsa som sprack som svider. Jag tog saken i egna händer och trimmade till det fint. Nästa gång ska jag få det som jag vill ha det. Men de förstörde verkligen inte min morgon. Hon e endå grym tycker jag.
Hon lämnade mig i rönninge där jag mötte upp becka för att ta en frukost i solen. Kunde suttit där i någon timme till lätt det va sjukt skönt, vi fortsatta våran dejt hemma hos becka. Vi skulle jani plugga men båda flummade runt. Nu e jag hos mig. Chillar lite ska möts upp becka snart och vi ska tagga till lina hage för hon sks fixa sitt skägg. Varför e vi tjejer så håriga.. gud asså. Naaaj de här funkar inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0