Turn up the music!!

Halöööj, ni vet inteee vad jag håller på med.... HÖHÖH..oo jag vet att ni vill veta.
Nej nu ska jag sluta vara elak.
Det är såhäraa att min syster är fan grym på att dansa.. och hon håller på att lära mig en koregrafi bara för skojs skulle och det är skit kul. Önska att jag också hade lärt mig dansa när jag var en liten lite liten gulle plutt.
Men får göra det bästa av situationen.. Har faktiskt lärt mig några sköna steg * blinkili blink blink*
Har varken tvättat eller läst teori eller gjort allt de dära vettiga jag borde gjort... kanske borde göra de istället.
Här får ni faktiskt dunka den sköna låten och undra vilka moves jag kööör.




Sitter faktiskt också och passar på att proppa luren med music man kan dunka i öronen, varför då inte lägga upp lite bilder från dagen.. Hmm ska se vad jag hittar... Nämen titta..





HAHAHA.... Fråga mig inte vad jag håller på med... Men är bara jävligt glad just nu med livet.. så passar på att dela en del av mina sköna stunder hahaha.. Ni ska bara veta hemligheterna bakom varje bild... 
Aiight då.. De börjar närma sig slutet på bloggandet för idag.. Om jag har tur mår jag lika underbart tomorrow och är lika galen och uppdaterar lika mycket.
Så länge Godnatt och sovsött snyggingar och fulingar!
 





Kommentarer
Postat av: ordblirmeningar.blogg.se

åååååååååååååå va katti tröja o vilken katti tjej

Svar: Inte konstigt att tröjan e kattig den är juuu från en ännu kattigre chey!!! Åhh att jag är katt det måste jag bara tack o buga för
Priyanka Pamela Dey

2012-09-12 @ 06:11:57
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0