Tjääääna

Shuulululu, Snyggingar!
Idag har vi en glaad chey märker jag och för en gång skull en ledig också.
Har hunnit göra en hel del saker, vissa nyttiga och andra lite mindre nyttiga.
Eftersom jag var ett klant arsle som tog sönder mina glasögon och var tvungen att tjepa dom, så tyckte jag att de var dags att gå och fixa ett par nya och nu är de gjort... Problemet är bara att de kommer om cirka två veckor så jag får leva med mina tjepade glasögon. AHHAH ni ska bara se dom.. riktigt kört alltså.
De som var mindre nyttigt var att jag glömde nycklarna hemme och pappa hade låst dörren så fick kriga för att få tag på en hemma nycke,l med det löste sig.
Annars sitter jag med en härlig ansiktmask gjort på jordgubbar och känner mig sådära lagomt sääxig.
Ska iväg och träffa min baby snart! som jag saknat henne.
Jaa de är vad jag sysslar eller ska syssla med!
Ååååååh eeeeen annan saaaaaaak tror de är lite löve in the air assåååååå woooowooow
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0