Sämst på att uppdatera!! I knööw

Jag vet att jag vanligtvis brukar vara sämst på att uppdatera, Men nu har de blivit hundra gånger värre. men vad ska man göra.. Är äckligt äckligt upptagen nu för tiden.
Jobbar för fullt och sen när jag väl är ledig har jag tusen saker att ta itu med om inte minst körningen, året börjar närma sig allt mer och mer mot sitt slut.. tiden har gått sjukt fort och de går bara fortare och fortare och körkortet måste jag ha i handen så äre bara innan årets slut.
Det enda jag vill nu är att komma in på en högskola och få körkortet! Ni anar inte då är jag halvägs stabil i livet.. Sen kommer ju man och och mina 8 ungar vara mitt nya projekt...hahah.
Neeej faan! 
Nu ska jag säga något vettigare! Var hos Harika en stund idag efter att ha övningkört som en dåre, varit med mamma hos läkare, köpt inredning till mitt och syrrans rum från ikea och snackat med en mäklare ( där fick ni dagens händelser lite snabbt också) och när jag träffade harika insåg jag hur mycket jag saknat den inavlade jävel! 
Hennes mamma är den absolut sötaste kvinnan som finns!! så god hjärtat man kan inte beskriva det med ord!! Hon börjar smitta mig med polski vodki också hahah!! Hennes planer e och supa ner mig till knäna fick jag höra sådära.. Härlig mor!

Kommentarer
Postat av: ordblirmeningar.blogg.se

my love <3

Svar: <3 <3
Priyanka Pamela Dey

2012-09-22 @ 15:15:11
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0