I Love Living Life. I Am Happy.

Omg är döööds trött, Inte konstigt klockan är ganska mycket nu..Över 02 så de vore konstigt om jag var pigg fortfarande.
Har hunnit med riktigt många grejer idag, känns jävligt awesome.
Jag trodde mamam och jag skulle till ikea men så var de inte, vi åkte till högdalen istället hon skulle ha något från någon skum butik..men den va positivt skum.. fick med mig lite saker till en överasknings fest samt en snygg sjal!
Sen passade vi på och handla en massa käk, de ass billigt där.. Jävla blatte ställe.
Kom hem fick ett samtal för att göra en business så då vare bara att åka till tullinge, När jag endå var i närheten passade jag på att dra till jobbet för att hämta ut min mary kay parfym som min älskade mary hade ordnat!
Sen dess har jag väl varit en riktgt hemma fru hjälpt mamma laga en massa käk, sytt ihop en väska och ett par leggins och tvättat en massa kläder osv... Intressant vaaah?? Nej nu ska min sista energi droppe gå till att hänga upp de sista kläderna och sen blir det natti natti för min del.
Imorgon väntar ett härligt gym pass på maaaj 

Orkade inte anstänga mig för att ta en bra bild, Men ett smakprov på sjalen och parfymen får väl duga.

Har köpt en gigantisk spargris.. Ska byta ut min lilla fjuttis som står brevid.. och sen spara alla pengar och bli miljonääär en vacker dag...

Kommentarer
Postat av: ordblirmeningar.blogg.se

HAHAHHAHAHHA du e så gulli min lilla miljonär <33

2012-09-12 @ 06:11:00
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0