Brantabacken 8

Tjääna, sitter på mina trogna arbetsplats och är överdrivet olaglit trött... Igår körde jag ett jävligt jobbigt arbetspass 7.15-21 sedan som ett duracell batteri kom jag hem och var ovanligt pigg.. Brusshan ringde och frågade om jag var taggad på att köra inne i city för ett smakprov, självklart kan jag aldrig tacka nej till att få köra. Som åsner körde vi överallt till klockan 00.00 väl hemma blir vi på chilling mood o chillar galet.. de som är mindre roligt är att jag behövde kliva upp 05.30 imorse för att hålla mig troget till mitt jobb.. så nu sitter vi här och kör ett lika långt pass som igår... sitter och räknar ner timmarna men det går inge vidare.
Eftersom jag aldrig är hemma så tänkte jag passa på att beställa hem en del av pappas födelsedags presenter, känner mig sjuk stressad vi ska fira honom på fredag.. såå jag hoppas att parfym.se sätter eld i röven. Ska också ta tag i att söka högskola nu. Har bara skjutit upp det hela tiden är så fucking nervöös för de, Ni anar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0