Som effektivast nu!

Asså shiiiet, är verkligen en nattugla. Jag har jobbat 10-21. Under mitt arbetspass har jag hunnit göra en massa skoj var bland annat o bowlade och träffade på världens skönaste snubbe asså inte nog med att mina kollegor är riktigt hype deras bekanta är ännu mera sluuut i skallen aja. Nog snackat om dom.
De jag vill komma fram till att jag tror att jag själv är helt sluut i skallen, Vet ni vad jag gör klockan 00.00 joo börjar köra i gång en massa tvätt och tvätta kläder, vika kläder, tvätta kläder för hand, sortera kläder asså jag tror jag är galen. Men de är ju alltid så på nätterna blir jag som effektivast!
Neej nu väntar jag bara på att sista tvätten ska bli klar och hängas upp, sen ska sminket bort och sen blir de dags för en del skönhetsömn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0