shape Up

Laddade ner en app som heter shape up på luren någon gång förra  veckan. De är en kalori räknare! Den är bäääst..bara man följer den, jag följde den helt okej. Men Denna vecka  gäller det .... hard work och att följa kalori räknaren till maaax. 
Jag vill verkligen tappa drygt 5-10 kilo nu tills mitten av november. Ett utav de stora anledningar är att jag ska åka till Indien med brorshan kanske och då vill jag komma tillbaka till mitt gamla jag. Sen jag slutade gymnasiet har allt gått åt helvete. Har bara jobbat som ett djur och slitit sönder mig. Knappt haft tid för att träffa vänner eller familjen, plugga ordentligt( teorin alltså) eller hunnit träna. Men allt handlar om planering och att sova tidigare och vakna upp tidigare. Inte konstig att allt kör sig om man lägger sig halv fem på morgonen som igår och sen vaknar man upp en timme innan man ska dra till jobbet.
Nu är det andra bullar som gäller,ska unna mig en powerwalk och rensa tankarna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0