Mot Motala!

Nyttigheterna forsätter och jag är super glad! Hoppas de fortsätter så...hihi. Shap up är den bästa appen!
Tack Hariba!
Skulle egenligen varit och jobba idag, Men broshan tyckte att vi borde åka på en loong drive till Motala istället. 
Jag tänkte att det skulle sitta fint, så får jag prova på att köra länge också innan man fixar uppkörning och teorin! 
Fan väntar bara tills den dagen min bror säger priyanka du e redo köör nu. Själv känner man sig redo varje dag. HAHAH.
Nej nu ska jag fixa  mig lite, innan han stiger genom dörren och stressar sönder mig. Man vet ju aldrig vem man möter på *blink,blink*





Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

AHHAHAHAHAHAHHAAHHAHA tänker bara på dagen i ikea. Habibi miss u! visst shape up är BÄST

2012-10-06 @ 10:53:04
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0