Med ett tuggumi i käften

och en energi dryck startar jag allt natt arbete. Trots att det är min enda lediga dag har jag äckligt mycket att göra. Får skylla mig själv att jag inte planerar bättre.
Men jag ångrar mig inte en sekund att jag spenderat mina dag med pappa i stan, Vå åt god mat, jag kompliterade hans present och fick mig en liten mini shopping. Fick hem en riktig fin skjorta råkade bara ta fel storlek så får fixa det imorgon lika bra de hinner kankse ta en till snabbis shopping runda innan jobbet. E sugen på lite höstkoftor eller något i den stilen. Vet ni något som har fått in något intressant?.Tyckar att de mesta i så fult i buktik och de verkar som alla går med samma kläder.
Annars e jag fett lycklig fyllt på håret med svarthårfärg, Tackar Gud för att oretha sa till mig att färga håret svart.. Passar ju bäst i det och de vet jag med. Men endå ska jag exprementera med allt från blont till rött. Har också hunnit hjälpa min lilla bebis syster med hennes första uppsats ( hon börjar bli fööör stor nu :( ) 
Nej nu blir de att fixa ihop bankärenden, Planera träning och försöka få ihop en dag att köra hela vägen till motala, vet inte hur jag ska få tid jobbar varje dag den här veckan.. Aja ska inte klaga...
Puss

Nytt i garderoben, fast i baby rosa. Den e så mycket finare i verkligheten.

Vill ha :( Kanske imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0