Love ain't bad but people are

Usch, känns som om jag vore gravid, eller aa jag tror att de skulle kännas så här pass illa när man e gravid.. Ena sekunden vill jag spy andra sekunden gama sönder...OCh tredje sekunden gud vet vad jag vill.
Har mått piss dom två senaste dagarna.. Och jag vet riktigt bra om vad anledningen är.. Men ibland kan man inte styra hjärtats känslor..De svider inte det som egentligen händer, utan de som svider är att människor kan sjunka så lågt och att respekten försvinner.
Det enda som ger mig styrka är att jag gått en smidigare väg och inte sårat någon eller åtminstånde försökt att inte såra.
Ajaa livet rullar på... just nu lite segt, men de kommer bli grymt bra snart.
När livet är som sämts, vem finns alltid alltid vid en sidaaa. Jo min älskade mamma ( självklart många andra fina personer också, men ingen kan jämföras med mamma)
Mamma ville ut och trots att jag mådde piss valde jag att gå med henne, för hennes sälskap dödar mig!
Hon är bäst jävla blatte morsa. 
Fick världens bästa älskling idag en ny plattång super duper bäst e den, varm på en sekund och de tar mig max tio minuter o platta håret med den asså döööör!
Fick självklart hem massa andra grejer som vanligt, men plattången var lätt dagens bästa köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0