Jag lever.

Sitter och målar mina kattiga naglar, har funderingar kring att ta en sväng förbi skärholmen innan jobbet och bränna de sista pengarna. Assåååå uft fett lång tid kvar innan lönen kommer, skjut mig sakta någon esnäll hestar.
De endå som snurrar i mitt huvud är att jag ska köpa nya saker,så som behövliga eller obehövliga.
Inte konstigt att pappa bombar mitt huvud första dagarna för att lägga in pengar på sparkontot annars hade jag väl brännt upp hela skiten.
Jaa annars kankse ni undrar vart jag tagit vägen?
Joo de ska jag berätta fööör er. Jag har jobbat alla dagar förutom tisdag och då var jag på en fet dejt med min älskling. Vi tjockade oss hemma hos moi och sen hade vi en grym shopping dag. Vill bara att den här veckan ska gå över jobbar tills söndag. 
Nästa vecka börjar grymt! På måndag har jag en intervju, har nämligen sökt ett nytt jobb.. Så dåå får vi se vad som händer och efter de ska jag möta upp Jenna. 
Ingen förstååår hur mycket jag saknar mina vänner!
Nuu lite bilder från shopping och Baaraaa min snygging!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0