Tvång!

Igår mådde jag så sjukt illa, trodde jag skulle spy så fort jag resta mig upp. Så tvingade mig att sova. Somnade därför redan vid halv nio igår. Måste säga att jag har världens bästa lilla syster som finns för mig. Älskar dig min lila klutt.
Men iallfall, Jag vaknade iallfall riktigt utvilad idag. Tvingade mig att läsa tio sidor av teori boken.. Den är sååå himla tråkig men otroligt lärorik. Faktiskt så förstår man hur körningen ska ske mycket bättre om man läser den där skit boken. Såå ja alla ni som övniningskör försök blanda teori och de praktiska. Så kommer ni fatta bättre om ni är lika trög som jag.
Annars väntar jag på brosan som för övrigt är världens bästa trafiklärare, för att vi ska ut i trafiken. Akta er alla om ni ser mig, vad som helst kan hända när jag är bakom ratten.
Ska försöka hinna med att städa och umgås med min jobbiga men världens bästa mor underdagen och sist men inte minst ska jag see om min upptagna bästa vän har en eller två timmar ledigt för moi!
Ska försöka uppdatera lite bättre nu för tiden!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0