Next Skärholmen!

Har tagit ledigt nu några dagar från jobbet, är så himla trött på stället.. Allt skit händer samtidigt.. Arbetsplatsen är knas för att det hänt lite grejer. Samtidigt har vi fått en massa problem i skärpnäck. Som säkert flera av er har sätt har det varit en rejäll brand i skarpnäck och min kusins familj är ett utav de drabbade så jag och brosan har en massa saker att ordna upp där. Fixa i ordning med Sveriges bajs sysstem.. försäkringskassan...Stockholms hem och gud vet vad. Ingen lägenhet över ett år.. och blablablabla..
Så känner att jag behöver samla mig. Nu när jag vet att Indien resan inte heller blir av för att bröllopet har skitit säg. Allt skit ska alltid komma tillsammans.
Har iallfall spenderat morgonen på att köra kusinen till Arlanda, Den jävel ska nämligen till Indien och de ska Baba snart med bläää. Bara jag ska vara kvar i kalla Sverige.
Nää nu ska jag fixa mig och möta upp kära B's Helenaaa för att åka till Skäris för mini mini Shopping och sen ta en laser runda innan jag är hemma igen.


 Bilder av nu nuläget o branden
l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0