Medan de flesta tar det lungt!

Gör jag iordning mig för att jobba, Mitt liv är helt tvärt emot majoritetens av mina vänner. De flesta pluggar eller reser och gör massa annat. De har iallfall vardagarna till allt det tråkiga att göra och på helgerna röjer de. Önskade också jag hade de sådära. Men det är bara I-land broobliim.
Saknar mina vänner!
Det bästa med att jobba idag ska nog bli att see min gulleplutt och som jag saknat min snyggig!
Men saken är den att jag börjar om drygt två timmar, bläää.
Eftersom jag är forever faaat, så tänkte jag iallfall göra ett försök att promenera en till tumba.
måste skärpa till mig. Har börjar med shape up igen får se hur länge jag håller i mig denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0