Dags för att bli lärar assistent!

Minns ni att jag var på intervju för ett par veckor sedan, för att bli lärar assistent för barn med särskillt stöd?
Kankse inte berättade att jag fick jobbet, men att de inte anställde mig direkt för att de inte fanns nårgra pass för tillfället. Förra veckan ringde de och sa att jag kunde börja idag!
Superduper like likzåååm. Är fruktansvärt nervös. Eftersom de kan vara allt från barn i lågstadiet till högstadiet och allt kommer liksom inte vara som när jag gick i skolan eftersom barnen har ju särskillda behov som man måste uppfylla.
Men de ska bli roligt att prova på det här jobbet. Även fast jag älskar mitt andra jobb som undersköterska sjukt mycket . Men de är bra när man kan mixa och blanda båda jobben och få en naturlig balans.
Nej nu börjar klockan bli för mycket. Måste hinna med bussen!
Ha en bra dag snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0