Campus telge.

Är så arg arg arg. Idag är min lediga dag på lääänge och jag hade planerat att ha en ass skön sovmorgon. Eftersom jag alltid stiger upp mellan 5-6.
Tror ni det blir av eller. Min svarta brosha tvingar mig vakna super tidigt. Tvingar mig att vara klar inom en kvart. Utan smink och allt kommer jag till hans skola och sitter som en pundare medan han gör sina ritningar.
tack o lov att vi tjejer har huset i vår handväska. Nu ser jag iallfall ut som en människa.
Jag sitter seriöst och planerar ett mord. Sånna som honom borde man sätta på en pole.
Denna dag som jag fattar det kommer gå åt att övningsköra med honom och hjälpa honom att flytta. assåååååå det är inte deeee här jag vill göraaa idaaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0