You never know how strong you are- until being strong is the only choice you have.

Jag gör allt för dig, Jag har dig närmast mitt hjärta. Min omgivningen blir galen på mig för jag alltid alltid vid varje tillfälle oavsett vad jag har för planer osv tar dig i första hand, och en sak kan jag med stolthet säga att jag kommer alltid ta dig i första hand. trots att de går upp och ner ständigt kommer jag alltid att älska dig så är det bara.
Men en sak ska du veta och det är det som får mig att falla och men jag klarar det, det är när du sårar mig den känslan kan få mig att falla tårar som ingen annan kan få. När du ignorerar mig då känns det verkligen som om någon tagit min själ i från mig och jag inte finns.
Just nu vill jag bort men jag vet att även om det känns som om jag lever i en istid så kommer det komma ljusare dagar, jag längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0