Vädergudarna samarbetar icke..

Vi tjejer hade ju som sagt värsta planer på att grilla och jag vet inte vad, vi bytte planer minst tio gånger, men vi hade som sagt ingen annat val vädergudarna samarbetade inte.
Så efter många om och men drog vi till skäris för att ta de lungt, vi gick runt en snabbis åt till sammans och sen fortsate H och I vidare till  O'learys i Heron för att kolla på match och jag och min tjockis till bästavän fortsatte för att syssel sätta oss med det enda vi är bra på, med andra ord att käka.
Vi handlade lite snabbt och sedan blev de grill på balkongen. Vi hade riktigt sköööj och de fortsatta med dans mkt skratt och lite tårar som livet då och då bjuder på.
Så glad att jag har dig bästavän <3


Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

& jag är glad att jag har dig min fina fina <3 <3 <3 <3

2012-05-06 @ 16:23:30
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0