Spenderat natten med min make!

Fick ass bra nyheter igår om mina betyg, så nu ska min idrottlärare och hela bunten få i sig som inte trodde på mig.
Spenderade sedan dagen med min make, vi gamade som bara den, från hamburgare till bakelser till indisk mat and u just name it likzooom.
Iallfall sen så har vi sovit  som riktiga bondaaar och nu e båda skiiiit trött, Min make göra prov och jag sitter i skolan förtidigt!!
Annars till dagen ser det ut som om skuulan kommer vara riktigt chill, kankse ska med maken till frisören och sådäraa najs najs, annars så kommer vi få gäster från Indien och sedan kanske de blir en naajs tältning i skolan och vädret tillöter eller aintee tillöter. okej börjar bli riktigt hjärndöd, men vette faan vad jag ska göra nu... en timma kvar liksom... borring borrin porring
okeaay daa bose på er ööökzööö


äckligt gott vare!! mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0