Riktig Uppdatering

Orkar inte bläddra tillbaka i bloggen och se vad jag skrivit om sist, de va säkert endå inget vettigt. Så börjar på ruta ett igen.
De är ju som sagt lång helg, men inte för min del fy fan. Jobbat Torsdag och Fredag och sen har jag massa plugg som väntar på mig. Tror inte jag ska jobba mer den här veckan så då hoppas jag skiten  är klar. Längtar som fan tills nästa fredag för då ere löning och sen direkt till studenten fyfan vad skönt. Har massa tjej grejer o göra innan dess så är över lycklig. Ska göra om mina naglar,laser, plocka ögonbryn, färga håret... osv ni vet vad jag menar.
Nu väntar jag illfall på min sega kusin o syster. De ska iväg till simhallen o simma och jag träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0