Presterar Bäst Under Press!!

De något jag märkt under mina snart tre år på gymnasiet, ska skjuta upp allt till sista sekund. Det är då jag arbetar som flitigast. Men det är inget jag rekommenderar man blir helt slut i huvudet sen.
Har pluggat som en dåre till ett prov tills på fredag och har inte ens kommit halv vägs liksom.
Jag har en tendens att samanfatta allt och sen rå plugga på mina egna sammanfattningar för det är då jag fattar, annar är jag riktigt trög må jag säga.
Annars då?
Ska snart åka iväg till frisören i rönninge,hon ska ta mig till något ställe nära gulavillan och jag ska lasra mina polisonger eller hur det nu stavas, känner mig som en man.
Annars hade halv dag i skolan som tur är, på hem vägen köpte jag en present till mami inför min student en jätte söt klännig må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0