Min helg har börjat!

Aooouch vilken dag, stressat hela dagen, haft ont i magen för vi gjorde sista provet för gymnaiset idag häriligt härigt!
Hade även cyckel labration, de gick super bra e riktigt stolt över mig själv, men en viss bitterfitta anser inte det!
Men tro mig ingen kan förstöra fööör maaaj, särskillt inte du. BITCH.
Jajajaj nu är ilskan ute. Imorgon äre löning och jag har ingen skola. Har bara inlämningar och redovisningar kvar så nu för min del kan jag för det mesta sitta hemma och chilla. Skönt!!
Imorgon spenderas hela dagen med mamsen massa shopping och sånt dära gött ni vet!!
Nu ska jag lägga mig i säng och vila upp mig massa för imorgon jävlaar ska de brännas pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0