Information via Facebook.

Verkar som om de flesta själar där ute sitter och kollar på Eurovison så som min syster, det är alla fall den informationen fb ger mig.
Men som ni märker är inte detta de jag håller på med, jag sitter faktiskt och skriver klart en fet uppsats som jag måste lämna in snarast och förhoppningvis når jag mitt MVG i social omsorg med denna uppsats. Det enda som stör mig är att jag är sjukare än någonsin och min hjärna orkar inte tänka klart och  inte nog med det ,jag ska liksom jobba hela dagen imorgon. Egentligen har jag ett till cyckeltest på måndag  trots att jag klarade testet utmärkt förra gången, allt dettaför att kunna nå mitt VG i idrott men jag kan liskom döööö för jag kommer aldrig bli frisk till dess och en viss bitch tror liksom att jag fuskat, blir så förbannad. Ärliga människor bör inte existera i denna värld, för att det kommer endå aldrig bli rättvist här.
Tro mig en viss skola ska brännas ner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0