Ibland har man verkligen tur.

Förra veckan någon gång hade min syrra en grym dans uppvisning, på Tumba scen.. Hon va så grym att jag grät mig igen hela skiten, men de inget speciellt jag gråter fan hela tiden.. fööör emotionell person.
Iallfall mitt i allt tappar min syrra sin mobil, det var inte värsta grejjen för mobilen e inte den nyaste modellen om man säger så, men igår ringde någon retard och baaa shingiling pinga alltså en kines eller vad hon nu va och sa att hon hittat den fina coola mobilen så jag ska dra och hämta den nu, dra till skolan plugga för att jag är översmart och sen försöka hinna med att dra en sväng till bandhagen för att möta min kära trafiklärare viiid naaamn åååååååååh va skönt...
HEJ JAG ÄR HJÄRNDÖD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0