Härlig dag :D

Asså måste bara säga, att jag kan döda för detta väder!! Kärlek till sommaren. Allt känns så mycket lättare :D
Jag va ledig från skolan, så har i princip spenderat hela dagen med mammasen för pappa jobbade och syrran hade en allt för sig som om de våre en vanlig fredag. Iallfall dagen började med besök från en man som alltid kommer finnas i mitt liv och det är självklart min bror, vi hade massa skoj han lämnade mamsen och mig i tumba för att beställa student tårta. Efter det åkte mamma och jag och spenderade hela dagen i stan och vi shoppade loss och åt en massa göött. Nu värker hela kroppen inte lätt när det är löning och varken jag och morsan kan hålla i pengar så ni kan tänka er! 9 jävligt härliga timmar i stan må jag endå säga.
Vet att hon köpt något gulligt i studentpresent, men vet inte riktigt va de e .... Hmmm.
Jajaja har passat på och städat och en massa skit också nu e jag helt slut och ska sova för imorgon väntar en intensiv dag med Baba ska köpa lite presenter och hämta ut mitt plakat och jag vet inte vad.. Vi blattar har ju alltid något på G...
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0