Pigg som en ärta!

woow, Nu är jag verkligen pigg, tror jag gick och la mig runt halv åtta igår och vaknade inte för allt länge sen.
Tror faktiskt jag ska gå och rulla lite i sängen igen efter inlägget.
Har inte träffat mamsen på hela dagen igår vill bara lägga mig mellan mamma o pappa och känna mig liten igen,
AA ni får tänka vad ni vill, men jag kommer nog aldrig växa upp och jag vet helt ärligt inte hur jag ska klara mig när jag flyttar.
Idag har jag massor att hinna med, eftersom jag kommer jobba hela dagen imorgon.
Måste hämta ut mina glassögon, även om jag har linserna som börjat funka bra så skulle det inte vara helt fel med glasögonen heller.
Tror jag och syrran ska ut lite, vi har inte haft våra " syskondagar" på super länge.
Sist men inte minst TRÄNAAAAAAAA!!
Ni anar inte hur skönt det är att komma igång.Längtade efter att träna hela dagen igår.

Du är ren lycka för mig, min princess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0