Mäktig Känsla!

Ni anar inte hur överlycklig jag är. En skit söt vän tvingade mig genom lur till gymmet medan jag va som segast, det blir ingen tupplur utan snack i luren och sen heltplötsligt var jag i gymmet och tränade. Kändes som om ingen kunde stoppa mig, även om de va sjukt jobbigt vissa tillfällen.
Nu minns jag och känner igen hur sjukt underbart de känns, nu ska jag hålla igång!
Redan imorgon ska jag köra mitt nästa pass igen wiiihooo!

Dagens träning bestod av:
40 min cross trainer= 500 kal
20Min cyckel=100 kal
Magövningar
Stretch
20 min löpbandet (Gå)= 100 kal 
7 min någon aparad jag kallar slalom man tränar iallfall rumpan och ben mest 50 kalorier.
Exakt i denna ordning körde jag idag.
Riktig mäktig känsla.


Kommentarer
Postat av: S

GRYMMTT :D

2012-03-07 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0