Inget kan stoppa maaaj!!!

Tvingade syrran med till centrum, vi handlade och sen drog hon hem som en packad åsna och jag fortsatte till gymmet tänkte inte alls köra hårt, men så blev det iallafall. 20 minuter på löpbandet och 40 minuter på crosstrainer. Tänkte styrke träna men så ringde en jävel och gjorde mig ännu mer glad, så hahah vart så lycklig att jag tagga hem. Inte så vettigt nu när jag tänkte efter men idioten fick mig iallfall och stretcha så förhoppningsvis slipper jag en fet träningsvärk till imorgon!!
Men nu ska jag faan göra något skööj, vet inte vad men
PUSS PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

hej katt

2012-03-20 @ 22:07:54
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0