Ingen kan stoppa maaaaj!

Ni anar inte älskar känslan av att träna.
Tränade idag med, Det börjar bli skönt alla lära sig och träna själv, Hade värsta ångesten för det innan men nu har jag gått två dagar själv och de känns bara bra. Känns som att nu hinner jag göra allt i min egen takt och hinner med fler saker, Älskar och vara duracell :D
Dagen träning bestod av:
60 minuter cross trainer =758 kalorier 
Tränade även styrka insida och utsida lår.
Om det forsätter så här, kommer jag nå mitt mål snart, Har även börjar bli hårdare med tiden när det gäller mat.
Iallfall efter träningen var jag hungrig som en häst kom hem och käka, fick sms om att mitt pass hade kommit, Så hela familjen drog till flempas polissation mamma passa på och hämta sitt id och min syrra gjorde sitt pass. 
Fett skönt och veta att allt detta görs för att vi ska åka till spanieeeeeen wooow asså längtar, Sverige e så sjukt kallt.

Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

så DUKTIG du ÄR. <3

2012-03-08 @ 19:19:52
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0