Beroende.

Kom nyss hem är faktiskt inte alls trött är däremot fett lycklig.
Fick vänta nästan två timmar på att göra mitt pass, gud vilken kö det var, men blev för en gång skull nöjd med fotot på passet. sedan knallde jag och pappa vidare för att ta bussen till fittja vi köpte ett par fina örhengen till någon som jag inte riktigt känner, Vi forsatte på vårat äventyr mot tälje där vi gick runt och köpte en massa små prylar till huset, köpte även hårfärg och såntdära. Pappa ska nämligen färga mitt hår today, HAHAH ja ni läste fel min pappa ska göra de, för morsan e lite sne :p. Bjöd pappa på lite käk och sen blev klockan ätnligen tre och det var dags att få mina linser och lämna in glasögonen för nya glas.
ufft känner mig helt jäkla sne av mina linser ser typ dubbelt ahahhahah. Men de löser sig nog.
Nu sitter jag och dricker kaffe med skummad mjölk och kanel. är helt beroende sen mamma köpte den dära skum grejset igår... Fan vad ont i magen jag kommer ha sen.
Tror jag ska ta en frisk promenad senare mot kvälls fronten. Ska nog tvinga med syrran, eller någon annan frivillig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0