Bästa Ikea.

Jag sväär bästa, man hittar fan allt till och med mat, Men idag för första gången handlade mamma och jag inte mat. Kliklikli detta borde firas.
iallfall fick med mig massa bra grejsemojser, Förvaigslåder och massa doftljus och praktiska hållare och jag vet inte vad. längtar bara till att pappa ska hämta byrån, då ska köpa massa fina vaser och göra rumet mer "glatt" nu ser de ut som värsta depp hörnan. 
Kom hem för ett pra tag sen, har fixat ihop alla förvariglåder och garderoben. Nu ser allt fräscht ut och jag med för den delen såg ut som en hårig babian rumpa men nu är allt hår borta, Känner mig typ tio kilo lättare höhöhö.
Nu ropar mamse pitaaaaaa, så ska knalla iväg fem meter bort till köpet för lite käk, klockan är mycket men får skylla på att vi är blattar,
Sen väntar en välförtjänt dusch och en skön säng med forsättningen på alibabas bok.
Allt känns lättare just nu jämför med morgonen, låt det forsätta så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0