Tiden går fort!


Börjar detta inlägg men en liten bild ;)




Tänkte passa på att uppdatera lite från gårdagen, när jag ändå orkar lyfta på mina tjockis fingrar och loggat in på bloggen.
Massagen var riktigt härlig igår, vi tre gick som tre gele klumpar efter massagen, så seg man blev. Efter åt käkade vi på något mysigt cafe långt in i Globen centrum. Våran fina Mami sadia fortsätte att dra vidare och hitta på något annat, medan jag och min fööögel gick runt på stan fick med mig två fina klänningar, och ett utav dom klänningarna var en lång klänning, men funderar på att lämna tillbaka den.... Annars hitta jag även en skiiiit söööt jeansjacka också.
Iallfall efter en liten mini shopping med min fögel, valde vi att dra vidare till NK för att kolla på YSL produkter riktigt nice smink har de, Som tur jobbar fögels bästa väään under YSL disken, såå vi kan ju fixa massa kööömpiis priser då blir man juuuh glad :D
Aja nu ska jag sova eftersom jag är seg, har jobbat som vanligt och imorgon väntar jobb och körlektion så borde vila ut!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0