Prutt, Kiss och lite bajs.

Suger verkligen på att komma på rubriker, men denna får duga.
Igår  körde jag min första körlektion på tre månader, va super kul. Men måste satsa nu.
Sedan jobbade jag och sedan spenderades natten hos mina bästa kusiner, de va mysigt faktiskt. Älskar att umgås med nära och kära. Så tråkigt att höra när andra inte har en bra relation till sina släktingar.
Men jag fick mina konsekvenser när jag skulle upp och jobba. ville verkligen inte gå upp. Men jag rullade endå som en köttbulle till jobbet, men var helt död. HAHAH många trodde jag hamnat i depression, men tvärr så finns det ingen depression hos mig. höhöhööh.
Annars händer inget speciellt hos familjen Dey, förutom att jag fått en förläng anställning på jobbet som är kul, men är jävligt sur på chefen, som inte håller sina ord när det gäller vissa saker -.- men men.
Och så har jag fått mitt klassfoto, började då tänka efter att jag kommer sakna min hjärndöda klass och det verkligen kommer vara annourlunda att börja högskolan. Men men inget varar förevigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0