Powerwalk med syrran!

Uft helt slut är jag i kroppen och fruktansvärt ont har jag i ryggen :(
Idag har jag hunnit med lite allt möjligt faktiskt, riktigt skönt. Jobbade 7-15, fixade massor på jobbet så det kankse under lättare för morgon dagen då jag jobbar heldag, 7-20  fml :(. Men ska inte klaga ingen har tvingat mig, men jag är tvugen pga min framtid som jag hoppas blir ljus.
Sen har jag hunnit ta en lång powerwalk med syrran vi gick till tumba, kollade runt på rean helt svettiga, och för en gång skull kom jag hem tomhänt och tack gud för det. För sen när jag väl var hemma så rensade jag och fixade min garderob som var åt helvete och fyfan vad mycket kläder jag har och de är en hel del fint som jag inte hittat.. höhööh inte konstigt. Ni skulle bara ha sätt hur de såg ut.
Hittat massa smått o gott som jag ska skicka till Indien. Bästaaa.. Så någon stakars fattiga kan ha nytta av de istället för att de ligger och ruttnar hos maj. Sen har mina kära kollegor även velat titta på de som är i deras smak så, kommer gå som en pack åsna till jobbet imorgon, men men.. så länge de rensas ur lägenheten är jag glad på alla möjliga sätt.
Hmmm, vet ni en sak?? jag vet att ni antecknar och att ert liv kresar runt att veta allt sånt hära skit :$
HAHAHHA
...
......
..
.....
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0