Massage!

Godmorgon mina finishar. thihihi.
Ska nu göra i ordning mig för att möta de bästa två kollegerna man kan ha på jobbet. VI ska nämligen dra på en skön thai massage i Globen och sedan äta ute på något skönt ställe :D
Får en känsla av att jag är 40 år när jag skriver allt detta. höhöhö. 
Men de spelar ingen roll, För det viktigaste är väl endå, att känslan jag har inom mig är väldigt sköön... sådäraa harmonisk. HAHHAHAHAHAHHA omg. 
Annars ?
JOOO
Pappa skriker sönder mitt öra och gör någon löjlig intervju som vanligt. Ska försöka med en ny teknik på hans intervjuer. Istället för att dampa sönder och förstöra min dag. Ska jag bara svaraaaaaaaa lungt på alla hans frågor och njuta, för trots allt så stoppar han ju inte mig från något förutom att jag får damp och blir ilsken och de kan jag ju försöka hantera på ett bättre sätt, och eftersom alla människor klagar på mitt tålamod , kankse de är dags att arbeta med det lite grann??
okej... jag förstår er precis.... från massage- tålamod... jag kan inte skriva om en sak. nejj. tvärr.
 




Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

vänta sa du att du ska jobba med ditt tålamod????? INSHALLLAAA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH ja saknar dig bajskorv

Svar: HAHAHHAHAH, jaa abri du läste rätt. Jag ska försöka sluta dampa :( hallöj stötta mig.saknar dig med.
Priyanka Pamela Dey

2012-06-28 @ 20:52:51
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0