I do it because I can, and I can because I want to!

Uft vad jag ska börja träna för att nå min målvikt denna sommar, denna sommar är min min och endast min.
Nu kan jag satsa på kost och träningen. ingen skola som hindrar mig. Ska planera fint till jobbet varje dag så det blir lättare att följa.
Det enda andra jag också vill ha när det gäller min kropp är förutom att nå min målvikt är att ha skit långt hår och de ska jag på det ena eller andra sättet få.
PUNKT.

Planer för kosten imorgon.

Frukost: Havregryns gröt.
Lunch: Nuttrillet eller Varma koppen ( inget jag egentligen rekommendera, men får köra på de imorgon)
Mellanmål: Morötter
Middag: Omellet med sallad (Blää)
Mellanmål: En kopp te med honung.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0