Äntligen hemma, wiiihooo!

Shit, är helt slut i både kroppen och över allt. Jobbade igår, det var planerat att jag skulle komma jobba 7.00- 14.00 igår men det blev istället en hel dags pass, alltså 7-20.30. Mamma ringde mitt på dagen och sa att jag skulle dra till kusinerna direkt efter så det var bara att rulla dit efter jobbet. Men tack vare mina fina kollegor på jobbet det som ett smack.
Har verkligen skit underbara kollegor som får mig och känna mig speciell, trots att det finns massa skit. Men de tillhör väl. Vi gör allt möjligt på jobbet, ni skulle bara veta från att shoppa (som jag igår, med min föögel? till att verkligen vara skiiiiit seriösaaa.
HMMMMM.... annars
Fick en body splash från victoria secret av en kollega igår, super söt. Sen har även det  faktisk rullat in student presenter fortfarande, fick ett skitt sött halband igår. Intressant vaaaaaaaah???
Neeej men iallfall, till nu läget, efter att ha sovit hos kusinerna så kom jag och mamma precis hem. Heeelt slut båda två. Mamma har redan hunit decka, inte konstigt efter att ha typ varit vakna hela natten och spelat sharader, drukit massa och ätit massa gott, och snackaaaaaaat sönder, så har vi handlat som galningar... i och för sig är det bara maaat vi har handlat, de första vi handlar när vi får lööön. HÖHÖHÖ.
Annars e jag super glad hämtat ut paketet som jag beställt från parfym. se och aaa jag vet inte ens vad jag tidigare skrivet.
Nej nu ska jag sluta ordbajsa massa skit, ska fan ta och städa allt nu.
Här får ni lite bilder istället.

Bästaaa. Parfym.se

En sööt tröja jag köpte igår, med min föögel.

Present från finaste kollegaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0