Usch usch usch!!!

E verkligen seg idag, Vaknade även lite tidigigare eftersom jag hade tänkt att jag skulle hinna göra i ordning lite saker nu eftersom jag aldrig orkar när jag kommer hem efter jobbet. Men tror ni jag lyckats hahah, segar mig framför datorn.
Aja. Vilket piss väder. orkar inte ens dra mig till jobbet idag. Men får peppa mig dit på något sätt, min föögel väntar ju trots allt på mig.. Eller gör hon??..
Denna sommar har verkligen varit sämst ever. Tur att man åker till Spaninen med feta släkten, annars hade jag någ ruttnat och sedan möglat och sedan torkart bort. Usch oo fyy!!!!





oo såå häär känner jag när de gäller kärleks livet... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0