Picknik!

Önskar jag redan hade fixat en skön mobil så jag kunde lägga upp bilder, för de gör bloggen så mycket mer trevlig.
Men får vänta med de till jag kommer hem från Spanien.
Har varit på en otroligt mysig picknick med mina bebis boenden och bästa kollergorna Barry och Oretha!!, Vad skulle jag göra utan mina fina kollegor som är en del utav mig. Fan kommer sakna dom när jag slutar där, när de nu blir. Men tur att de aldrig vill bli av med mig även om jag slutar. De värmer.
Iallfall vi käka grillad kyckling, lyssnade på skön music, dansade spelade bocky eller vad fan de nu heter och lekte i lekparken och pratade om den "heliga" tolka de som ni vill hahahah ska inte gå in på detaljer. Men en sak måste ni veta. Det finns inget som slår den här arbetplatsen.... Fan börjar bli fööör bekväm där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0